Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, her yıl geleneksel hale getirdiği aşure ikramına başladı. İnsan kalabalığının yüksek olduğu cami önleri başta olmak üzere belirlenen noktalarda 25 bin kişiye aşure dağıtılacak.