Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, farklı illerde yaşanan yangın ve sel afetleri nedeniyle başlatılan yardım kampanyasına kendi adına 1 maaşını bağışlayacağını açıkladı.