Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, gerçekleştirdiği ziyaretler kapsamında 2 hastayı evlerinde ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerini iletti, Allah’tan acil şifa diledi.