Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, “4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü” nü düzenlediği etkinlikle kutladı. Etkinlikte öğrenciler ve miniklerle Hayvan Barınağı ve Rehabilitasyon Merkezi’nde bulunan can dostları bir araya geldi.