Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından kentte bulunan ormanlık alanlarda başlatılan orman altı temizliği için çalışmalarını ara vermeden sürdürüyor. Hafta sonu mesaisinde Erikçe Ormanı’ndaki ekipleri ziyaret eden Başkan Şahin, yayaların yoğun olarak kullandığı alanl...