Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin düzenlediği Uluslararası Gaziantep Gastronomi Festivali (GastroANTEP) için geri sayım sürerken Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, kent esnafı ve odalarla GastroANTEP Tanıtım ve İstişare Toplantısı yaptı. Programda fest...