İnşaat Mühendisleri Odası Gaziantep Şube Başkan Vekili Selçuk Soysüren, 17 Ağustos Depreminin yıldönümü dolayısıyla düzenlediği basın toplantısında, “Alınmayan önlemler felaketin habercisidir” dedi.