Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi (GASKİ) Genel Müdürlüğü’nce başlatılan ve birikmiş su borcu olan vatandaşlar için yapılandırma uygulamasında son başvuru tarihi 30 Eylül’e uzatıldı.