1921 yılında, TBMM tarafından Mustafa Kemal ATATÜRK' e “Mareşal” rütbesi ile “Gazilik” unvanı verilmesinin onuruna kutlanan 19 Eylül Gaziler Günü 100. Yılında da Gaziantep’te törenle kutlandı.