Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, üniversitelilerin konaklama ihtiyacını karşılamak amacıyla tahsis ettiği üç tesisten yararlanan öğrencileri ziyaret ederek onlarla sohbet etti şarkılar söyledi.