Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin 10 Kasım Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete irtihalinin 83’üncü yıl dönümü dolaysıyla bir mesaj yayımladı.