Şehitkamil Belediyesi Hanımlar Lokali’nde eğitim gören kursiyerler tarafından ‘Bir Kadın, Bir Renk’ adıyla karma yağlı boya resim sergisi açıldı. Resim sergisini gezen protokol üyeleri, yapılan eserlere hayran kaldı.